Главная » Статьи » Новости » Бізнес

Як соцмережі змінюють роботу HR

Навіщо співробітники «Яндекса» показують один одному фото з корпоративу, перш ніж викласти їх у Facebook


Facebook, найбільша соціальна мережа в світі, об'єднала вже близько 500 млн осіб. У соцмережі "Вконтакті» зареєстровано понад 135 млн користувачів, з них 23 млн заходять на сайт щодня. Не тільки рекламодавці йдуть тепер в соціальні мережі за новими клієнтами. Роботодавці почали використовувати соціальні майданчики для пошуку цінних працівників. Ось найяскравіші зміни в роботі HR-департаментів, пов'язані з новими медіа.
Нові професії

Якщо раніше вважалося, що компанія, не присутня в інтернеті, не існує зовсім, то тепер таким маркером стає аккаунт у соціальній мережі. «PricewaterhouseCoopers (PwC) присутня в соціальних мережах. Наприклад, у нас є кілька груп «ВКонтакте» та близько 2400 учасників, - говорить Світлана Круглова, старший менеджер з підбору персоналу PwC. - Підтримкою наших профілів займаються фахівці з команди рекрутменту і маркетингу. Окремого менеджера, який відповідав би тільки за соцмережі, у нас поки немає, але ми вже думаємо про це ».

Ілля Балахнина, директор New Media & Digital Creative Agency Paper Planes, вважає, що формування нових медіа породжує пул спеціальностей, за якими поки що мало хто дає освіту: менеджер з продажу, з просування в соціальних мережах. «Стандартів професійних немає, і шукати співробітників доводиться, спираючись найчастіше на світовідчуття», - говорить Балахнина.

Поява нових спеціальностей підтверджує і Катерина Горохова, генеральний директор кадрової компанії Kelly Services CIS: «Часто шукають, наприклад, корпоративного блогера - людини, якій доручено писати в мережі від імені компанії. Окрема вимога до кваліфікації такого співробітника поряд із професійним умінням писати - почуття гумору ».
Нові канали пошуку

Нові медіа не просто формують нові спеціальності, а й впливають на процес традиційного хедхантингу. Все частіше роботодавець заглядає в профайли кандидатів у соціальних мережах, бажаючи дізнатися про майбутнє співробітника більше інформації, ніж міститься в резюме. «Коли ми готуємося до інтерв'ю з кандидатом, ми використовуємо всі наявні в інтернеті джерела інформації, включаючи згадки в пресі, статті та профілі в соціальних мережах. Такі профілі іноді допомагають отримати уявлення про особистість і інтересах людини », - говорить Світлана Круглова.

До облікових записів у соціальних мережах часто звертаються фахівці «Яндекса». «У одного з наших кандидатів на« Моєму Колі »було написано, що він чемпіон з метання гранат, - розповідає Аркадій Климовський, керівник групи аналітики в департаменті оргразвітія і управління персоналом компанії« Яндекс ». - Ми подумали, що це показник нестандартності, успішності та різнобічності людини. Цей факт допоміг нам прийняти рішення запросити його на інтерв'ю ".

З соцмереж можна дізнатися, що читає ваш потенційний співробітник, чим він цікавиться, як проводить своє дозвілля. Це якраз ті відомості, які навряд чи можна отримати в ході формального спілкування з кандидатом. Крім того, інформація в соціальних мережах більш релевантна, оскільки людина не чекає того, що її побачить хтось, крім його друзів.

Ще один популярний тренд: активний хедхантинг у фахових співтовариствах. Ілля Балахнина шукає працівників у своє креативне агентство в співтоваристві Cossa (видання про маркетинг у нових медіа): «Я не даю там оголошень про прийом на роботу, а лише спостерігаю за учасниками співтовариства і вибираю тих, хто говорить і робить найбільш адекватні речі».
Корпоративна політика

Нові медіа привертають все більшу аудиторію, компаніям потрібно не тільки бути присутнім у соцмережах, а й регулювати поведінку в них своїх співробітників. Наприклад, в PwC спеціальних вказівок про те, що варто, а що не варто робити персоналу в соцмережах, немає. Але на нові медіа поширюються давно прийнятий в організації Кодекс поведінки.

А ось «Яндекс» більш ретельно підходить до питань присутності своїх працівників в соціальних мережах (на сьогоднішній момент крім корпоративного блогу акаунти «Яндекса» створені в Facebook, Friendfeed, LifeJournal і Twitter). Кожен співробітник компанії підписує угоди про нерозголошення конфіденційної інформації (NDA), згідно з яким він не має права, наприклад, анонсувати новий продукт компанії до його офіційного запуску. «Друга частина корпоративної політики базується на біблійному принципі не зводити наклеп і хули на своїх колег, - розповідає Аркадій Климовський. - Наприклад, перед тим як опублікувати фотографії, зроблені всередині компанії, ми радимо обговорити це з героями, відображеними на плівці».
Джерело: forbes.ru.

Категория: Бізнес | Добавил: Informator (24.05.2011)
Просмотров: 587 | Теги: Бізнес, соцмережа, HR, facebook, Інтернет, Forbs | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
ComForm">
avatar