1 січня в Україні розпочався конкурс соціальної реклами "Я хочу жити саме ТАК!", учасниками якого можуть стати молоді люди віком від 15 до 35 років.
Організатором конкурсу є журнал "Довідник кадровика" Видавничого дому "Медіа-ПРО", який продовжив традицію реалізації соціальних проектів, започатковану минулого року.
Конкурс проводиться за офіційної підтримки Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства екології та природних ресурсів, Міністерства в справах сім'ї і молоді АР Крим, Головного управління у справах сім'ї та молоді КМДА, обласних державних адміністрацій.
Призовим партнером конкурсу, що надає 5 грошових премій по 8 тисяч гривень переможцям у кожній з п’яти конкурсних тем, стала компанія "Natali Bolgar".
Конкурсними темами для соціальної реклами обрано такі:
1. "Гарна освіта сьогодні - справжній професіонал завтра" - тема пропаганди якісної і доступної освіти для кожного громадянина, професіоналізму в усіх галузях життя країни як гарантії міцної і сильної держави.
2. "Чиста планета починається із кожного з нас" - тема збереження екології, захисту навколишнього середовища.
3. "Українці - нація здорових людей" - тема присвячена здоровому способу життя, боротьбі з курінням, алкоголізмом, наркоманією, правопорушеннями, пристрастю до азартних ігор.
4. "Розумне суспільство проти насильства…" - охоплює весь спектр питань, пов’язаних із застосуванням фізичної сили чи різного роду погроз стосовно дітей, підлітків, молоді для нав’язування своєї волі.
5. "Моя сім’я - моє багатство" - тема, яка сприяє орієнтації молоді на створення сім’ї, народження дітей, популяризацію сімейних цінностей у молодіжному середовищі, взаємозв’язок поколінь.
Роботи потрібно надсилати на адресу: Київ, вул. М.Раскової, 11 корп. "А", а/с 185 з поміткою: "Організаційний комітет Конкурсу "Я хочу жити саме ТАК!".
|